Kezelési útmutató a SMARTme HelpDesk rendszeréhez

  1. Belépés a HelpDesk rendszerbe

    A HelpDesk rendszer használatához először szükséges bejelentkeznie a regisztrált e-mail cím és a hozzá tartozó jelszó megadásával. A főoldalról a jobb felső “Bejelentkezés” gombra, vagy a kékkel kiemelt “jelentkezzen be!” linkre kattintva éri el a bejelentkezési felületet.

    Soha ne adja meg e-mail címét vagy jelszavát, ha a böngészője címsorában nem a megfelelő webcímet látja, előtte pedig hiányzik a zöld lakat ikon, vagy a böngésző nem biztonságos webhelyre hívja fel a figyelmet!

    Amennyiben elfelejtette a jelszavát, vagy első alkalommal le szeretné cserélni a rendszer által generált jelszót, kattintson az “Elfelejtette jelszavát?” linkre, ahol a rendszerbe regisztrált e-mail címét megadva a rendszer elküldi az új jelszó beállításához szükséges információkat! Kérjük, ha nem kapta meg az e-mailt, ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott-e meg, illetve nézze meg fiókja “Levélszemét” (“Spam”) mappáját is!

    Sikeres e-mail-cím és jelszó megadását követően az alábbi felület fogadja:

    A felhasználói útmutató további részeinek megtekintéséhez kérjük, jelentkezzen be!


SMARTme Building Technologies Kft.
1113 Budapest, Bocskai út 77-79.
Mogürt Irodaház, B1 épület, II. emelet